Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve rabıta alanları kabilinden değmedarımaişetkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların medarımaişetletmeniz muhtevain farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, şayan maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş harbiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas radde koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Selen ve muhabere teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş proseslerini değmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme eden yıllarda genel ağ kent çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir etiket evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çaldatmaışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında kafalayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin çağ içinde üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî taliınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine sargılı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde istenilen payanları vermemektedir.