Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek yürekin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı izahatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en çarkıt ve en yerinde bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu münasebet noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter sarrafiyearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve yol özetler ya da iş özetleri üzerine selen yürekerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını sağlamak yürekin eder arz etmek nazik önem taşır. Kişiye özel yürekerik ve taalluk çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve muayene yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, derunğinizi elan ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu taalluk çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli başlı bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en büyük içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı tesis etmek yürekin harika bir mekân. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı yürekerik türlerine mevla olsa da tümü berenarı video/resim odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nasıl tevzi etmek istediğinizi her çağ boşluk önünde bulundurun ve buna bakılırsa tertip dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde müstefit olmak yürekin dijital pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan ziyade aktif kullanıcıya mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma içtimai medyada evetğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metin yürekaziz gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli taalluk çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz erek kitlenizin fakatç ve taalluk vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme yürekin eder sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kadar yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, arama neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan kesif görülür, derunğinize seyrüsefer artışı esenlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde yerinde meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan ziyade sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu elan yerinde hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda elan etkili sonuçlar esenlar. Yüce itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel kontaklar ahzetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya gelen her tıklama yürekin ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik rahatışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), büyük tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve demetlantı göstermesi yürekin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.