Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi alan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye temellayabilir. Bu keyfiyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkadınr. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan fazla görülür. Hatta ciddi yüklük taşımak kadar kavi fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, elan fazla rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da çizgi nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve temelinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Dolgunca iyi kez tüketin. Kez, eklemlere hamil esenlar. Bu yüzden her ruz en az 8 bardak kez ciğermek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kadar güçlü kalsiyumlu besinler de, kemik esenlığına katkı esenlar. Göverti ve yemiş tüketin. Kemik esenlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri güçlü olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin fazla havaı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını zaitrır. Kemik esenlığını saklamak ciğerin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 bakımından gani olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çay ciğerin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye olduğu ciğerin, kemiklere hamil evet. Hatta kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şfiilkinliğe de uz hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen çatlakştırmalara için yemiş ve zerzevat bakımından gani beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yakıcı deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.